Navigon 2100 Max

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Navigon 2100 Max op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

Marijn82 26-05-2009
Geschreven voor: Navigon 2100 Max

Heb deze een tijd gehad vond het maar een onnodig duur ding. File medlign werkt niet omdat hij niet de vetraagtijd meld maar alleen de aantal km files. Als je dan zegt file vermijden stuurt hij je andere kant op vervolgens staan daar ook files en dan vraagt ie weer wat hij moet doen. Dat hij gewoon uitrekend wat de snelste route is, want zo moet ik constant op het scherm kijken. Verder liep hij regelmatig vast en resetten moet je met een naald doen, en dat duurt wel ff. Dus als hij vast loopt en je weet de weg niet moet je ergens parkeren iets gaan zoeken waarmee je hem kan resetten, vervolgens paar min wachten en dan moet je hopen dat hij niet weer vast loopt. Verder die freshmaps, ook lekker handig als je gps gejat word dan heb je er niks meer aan. Dan moet je dus weer een Navigon kopen terwijl je er helemaal niet tevreden mee bent.(als freshmaps zoal voor elk model geld) Het is trouwens een hell om je route naar eigen hand te plannen, om hem goed na te lopen, of te wijzigen. Vraag em nog steeds af waarom dat ding zo duur is als het niks kan.

JeanLuc 12-04-2009
Geschreven voor: Navigon 2100 Max

Heb de Navigon 2110 Max Limited Edition nu bijna een week. Gelijk de eerste dag al opgewaardeerd met de nieuwste software en (gratis) nieuwste kaart Q1 2009 (nieuwste kaart garantie).

Bij het downloaden en installeren liep mijn pc vast, gelukkig is alles goedgekomen (voor zover ik weet).

Het systeem werkt perfect.

Heeft contact met 6 tot 9 satelieten.

Het systeem rekent in slechts een paar seconden om naar een andere route als je afwijkt van de eerder door het systeem aangegeven route.

Het systeem kent straten (geen huisnummers) in nieuwbouwwijken, waar nog maar enkele huizen zijn gebouwd. (kan natuurlijk plaatselijk verschillen)

Ook ben ik een foutje tegen gekomen. Een fietspad werd door het systeem herkend als zijnde toegankelijk voor auto's. Kaarten van routeplanners op internet en Google maken dezelfde fout mbt hetzelfde fietspad.

Als je met een thuislader de batterij oplaadt werkt het systeem vrijwel meteen na het installeren in de auto. Met de autolader duurt het gewoon veel langer voordat je het systeem kunt gebruiken vooral als de batterij niet genoeg is geladen en heb je kans dat het systeem onderweg uitvalt.

Voordelig is de giftpack. Dit pakketje bevat de thuislader en de hard-case (tasje) voor de Navigon.

Het is aan te raden de website(s) te bezoeken die in de Instation Guide staat(n) vermeld die in de verpakking is (zijn) bij gesloten.

Vaak is de C schijf ( C partie) van je computer al aardig vol omdat de meeste software zich automatisch op de C schijf installeert. Kijk dus welke partie (schijf) op je computer genoeg ruimte heeft. Verander indien nodig de drive-letter (schijf) van de Nivigon installatiemappen naar de letter van de schijf waarop genoeg ruimte is (1,6 tot 2 Gb)

hk47 29-03-2009
Geschreven voor: Navigon 2100 Max

1 week in bezit en hij werkt 100%. makelijk in te stellen .heb je geen boekjes of handlijding voor nodig werkt makelijk